18.09.11

Hemma i Vingåker igen efter vår tripp till Västerås. Är helt slut för tillfället så ska snart krypa ner i min sköna säng och sova. Måste bara säga att jag hade en sån sjukt bra, rolig och knäpp kväll. Kvällen började vid fem och slutade runt fyra 11 timmar senare. De där 11 timmarna skrattade jag mest hela tiden. Dagen idag har också bestått utav skratt, kanske ännu mer skratt för man kan skratta åt allt som hände. Bra det där. Nu ska jag glo på Idol sen väntar som sagt var sängen. Längtar tills jag och Lina åker till Göteborg och gör den staden osäker. Som jag sa till Sofie förut. Om jag skulle dö nu skulle jag dö lycklig. Livet är helt sjukt bra helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback