16.10.11

Helgen är slut nu när jag bäddat ner mig och slagit på en film innan John ska komma på besök. Även den här helgen har varit kalas som de flesta helgerna på senaste tiden har varit. Jag var i Västerås med min bästis i fredags och vi brände lite kalorier på Blue Moon Bar. Udda folk var det men kul hade vi!

På onsdag åker jag till Polen för att kolla på Auschwitz, börjar bli nervös för vad jag kommer att få se. Vet redan nu att jag kommer bli berörd och hoppas att jag inte kommer må allt för dåligt efteråt. Men det här är något jag velat sett länge och känns som det är något alla borde se för att förstå att detta verkligen hänt och att det aldrig får hända igen. Intressant ska det iallafall bli. Nu ska jag återgå till min film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback