08.10.11

Länge sen sist man var här inne och kikade. Lusten att skriva här har varit noll så har helt enkelt skitit i att blogga. :)

Sen sist har jag levt loppan och lekt med barnen, som vanligt vill säga. Var i Göteborg förra helgen, åt god mat, gick på Liseberg och testade Göteborgs uteliv. Första kvällen var det en timmes kö till alla klubbar så då tog vi spårvagnen hem och la oss istället. Haha. Andra kvällen dock skakade vi rumpa till riktig dunkadunka musik. Tror inte jag hörde en enda textslinga på hela kvällen. 

Den här helgen ska bli lugn. Jobbar både lördag och söndag. Igår hängde jag med Ludde, Sofia och Poffer och glodde på Idol. Fast hörde för det mesta inte för vi skrattade mest hela tiden. Ikväll blir det tre rättersmiddag med min älskade familj + Pontus och Roberth. Vi ska fira att mamma börjat på nya jobbet och att mina föräldrar har varit gifta i 27år! Nu ska jag fixa mig till jobbet. PUSS!

Älskar den här låten. Den gör mig glad!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback