så många frågor utan svar

Ridturen idag gick alla tiders. Ömmar lite i kroppen nu men det gör igenting. Om några minuter kommer Ellen och Sofia hit då ska vi ha filmmys. Passar mig utmärkt då jag är tröttis. Förstår inte varför, lägger mig ybertidigt (fråga sofie). Borde vara pigg som en nötkärna! Kanske sover för mycket?

Förstår inte varför man aldrig kan tro på sig själv. Jag har iallafall väldigt svårt för det, att tro att jag verkligen kan göra något och att jag till och med kan vara duktig på vissa saker. Jag måste börja tro på mig själv för jag har ännu en gång bevisat att jag faktiskt kan om jag vill! Känns förjävla bra faktiskt! 

En bild från en sjukt rolig dag. Bäst var definitivt förfesten och limon dit. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback