16.11.11

Herremingud vad jag har mycket att fixa och ordna innan Thailand. Tur att min pappa är van med att hantera papper så får lite stöd från honom med det. Sen att jag inte ens börjat tänka på packingen till Thailand känns ju sådär eftersom jag är borta fre-lördag. Sen söndag vill jag umgås med min familj eftersom hela är hemma då. Till och med Amanda. Meeeen, det ordnar sig. Ska ner till apoteket och köpa resorb och sånt bra att ha grejer om man blir dålig där nere. Just för tillfället ligger jag och lyssnar på gamla låtar som för mina tankar låååångt bak i tiden. Har även tittat på True Blood s1 de här två senaste dagarna, den var alltså bra men jag trodde den skulle vara bättre faktiskt. Nog babblat, nu ska jag borsta gaddarna och slå på en bra film.

 En favorit som jag återfunnit ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback