06.11.11

Hej och hå vad det går. Nu är det endast två veckor kvar till Thailand, och en dag om man ska vara helt korrekt. Helgen har bjudit på nada. Jobbilijobbat och sovit. Onsdag-Fredag spenderades nämligen i Västerås där det hände mer grejer. Är nog därför jag var så tröttis i helgen. Är helt slut nu med så ska nog tacka för mig snart. Kanske är för all min nervositet som jag burit på hela veckan nu släppt? Fast nu börjar istället en annan nervositet smyga sig på. Blir ju helt matt utav allt. Haha. Imorgon ska jag ut och rida med min vän Sofia sen på fredag ska jag firas av min släkt och familj. Vankas redan utgång både fredag och lördag den kommande helgen. Japp, här planerar man i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback