hejhopp

Sitter just nu på min nya pärla. Blev en PC för mac är så förbannat dyrt. Lägger pengarna på något annat i stället. Är sugen på en Iphone 4 men köpte ju precis min skittelefon så det suger ju lite. Dock tappar jag min telefon typ 5 gånger per dag så jag och Iphone kanske inte passar så bra ihop? Lilla tegelsten jag har nu tål ju allt typ. La nyss in en massa studentbilder på pärlan så ska fixa till ett studentalbum på fb. Så ni som inte är mina vänner där får ju inte njuta av dessa.

Drar till norrköpingen för en utgång strax. Och på måndag drar jag till bulgarien, inte helt fel. Firar midsommar där helt enkelt. Levern kommer må skit efter all alkohol men kör på man lever bara en gång just nu så what the fuck. Susanne på gymmet tyckte jag skulle ta det lungt men lungt kan jag ta det senare. Kul har jag och det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback