5 juli 2011

Nu drar min jobbperiod igång och det känns skönt. Tyckte inte jag jobbade så jättemycket i sommar men har fått några fler tider nu så det känns bra. Får panik när jag tänker på höst fortfarande dock. Men får ta det då när hösten kommer, inte mycket att gå runt och ha ångest över något man inte kan göra något åt. Kan även berätta med detta inlägg att jag fortfarande är nöjd med livet. (Trots paniken över höst). Jag trivs som fisken i vattnet med det som pågår i mitt liv just nu och med de jag tillbringar min tid med. Det är bra grejer det! Nu ska jag dra på mig lite kläder sen dra till Norrpan.


En bild från världens bästa dag. 11 juni 2011 är en dag som endast kan beskrivas med lycka och glädje. Om jag skulle så skulle jag vilja leva om den här dagen om och om igen. Men det går ju inte så får glo på bilder istället. Funkar det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback