Mitt år

En tråkig söndag kväll, fick för mig att göra den här listan om 2010 i brist på annat att göra.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Eeeh, fyllde 18 och fick gå på krogen sen var det väl inte så mycket mer. Haha

Vilka datum minns du speciellt av år 2010?
Jag kommer ihåg saker jag gjort men inte datumet det hände på. Fast när jag tänker efter så hände det inte speciellt mycket det här året, eller?

Har du några nyårslöften?
Ja, för första gången någonsin. Jag SKA ta körkort det här året, stå på mig och inte ta skit, reeeeesa.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Neeej

Vilka länder besökte du?
Grekland, Kos.

Bästa köpet?
Pengar har gått åt men kan inte komma på något som kan få titeln bästa köpet, hmm. Resan till Kos kanske?

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och sparkontot

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familjen, mina fina vänner och Jonathan. Dom som jag tycker om gör mig alltid glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Finns massa, men de som jag först tänker på är dom som spelats sönder på radion och när vi va på Kos. Typ We no speak americano, waka waka.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Fast jag tror jag varit gladare det här året. Vi säger så.

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med de jag tycker allra bäst om.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Inventera på praktiken, lagade tacos till 15 personer och käkade cheese cake. MUMS

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Bekväääämt.

Den bästa nya personen du träffade?
Tror inte jag börjat umgåtts med någon ny men har börjat umgåtts med Lina igen vilket känns väldigt kul.

Vad önskar du ska hända 2011?
Jag ska ha ett sjukt bra år och ut och se världen tillsammans med min bästa vän eller pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback