1 februari 2011

Igår var som sagt en rolig dag. Gjorde halvt bort mig på banken när en kille försökte ragga på cissi och jag fatta ingenting. Måste lära mig alla knäppa raggningsrepliker så jag inte missuppfattar. Haha. Påvägen hem mötte vi en lastbil som var seg med halvljuset så jag och julia sa att nu ska han få. Det som gick fel var att jag va lite för tidig så det hela slutade med att vi blev bländade som inåthelvete när han skulle hämnas tillbax. Haha, kanske inte så kul men vi garva iallafall.

Fick mina skor idag, de satt som ett smäck! Blir osäker på om jag ska använda dom på fredag eller inte nu när det är så blött ute... Det är sånt som får visa sig helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

inprigrera dom så är det ingen fara :) (kan ej stava)

2011-02-01 @ 22:12:12
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback