22.12.11

Nu är jag nöjd. Har fått träffat Sofie och ikväll ska jag få träffa Julia. Wiie

Läste på facebook när vi var i Thailand att Julia kanske skulle åka och jobba i Alperna i vinter. Kan faktiskt erkänna att jag blev glad när hon bestämde sig för att stanna hemma. Om hon åkt hade vi inte kunnat setts på ungefär ett och ett halvt år. Fick nästan panik när jag läste det. Haha. Känner mig ganska töntig men det kommer nog vara det svåraste att vara ifrån mina två bästavänner (och min familj såklart) som alltid funnits inom tio minuters räck håll.

Fick även ett brev hem idag från dagiset med ett kort på alla barnen och teckningar dom ritat till mig. Aaaaw.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback