21.12.11

Har aldrig förstått hur skön min säng är. Trodde mamma köpt en ny bäddmadrass åt mig när jag la mig igår kväll. Den var så himla mjuk, jag som alltid tyckt min säng är åt det hårda hållet. Men nej, inte om man jämför mot de sängarna man sovit på de senaste 4 veckorna.

Har sen jag kom hem läst ikapp en massa bloggar och kikat runt på facebook och vart man än läser så handlar nästan allt om folk som reser eller som har flyttat härifrån. Märks verkligen att min årskull tog studenten i år för det är inte många som inte är ute och far någonstans. Kul att folk hittar på något tycker jag. Jag själv börjar redan känna mig rastlös eftersom jag inte har något jobb överhuvudtaget i januari så vet inte alls vad jag ska pyssla med den månaden. Antar att det är sånt som får visa sig. Har hört att barnen på dagis frågat efter mig så kanske blir att åka och hälsa på dom.

Nu ska jag packa upp min resväska och börja julpynta i mitt rum så kanske man får lite julstämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback