25.08.11

Stressig dag idag. Gick upp och drog direkt ner till mitt lilla extra knäck, skulle då fara till dagiset, påvägen dit ringer jobbet och vill ha extra hjälp. Får beslut ångest, samla timmar eller jobba? Delade mitt itu och var på dagiset i några timmar och åkte sedan och jobbade. Sedan var det bara att trampa hem och åka dirket ut till orienterings träningen som förövrigt gick sämst. Usch, hamnade mitt i ett kärr så jag blev blöt enda upp till knäna. I helgen är det min sista helg på outleten. Efter det får vi se vart vindarna tar mig!

Justdet, i måndags gick brandalarmet på jobbet. Var bara att kasta på sig en reflexväst och be alla kunder att gå ut och sedan invänta brandkåren. Spännande, oja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback