17.08.11

Är seg som en filbunke så ska snart lägga mig och sova i världens bästa säng. Ska bara glutta klart på allsång på skansen med mor och far. Tycker faktiskt det är väldigt bra undehållning, man slipper tänka och får sig ett gott skratt sådär ibland.

Min dag har bestått av jobb som de flesta dagarna gjort denna sommar. Känns bra med tanke på att det snart är hösten här och tiderna blir bara färre och färre. Har suttit och knåpat på min au pair ansökan, jädrans vad svårt det är att komma på saker att skriva om sig själv alltså. Får försöka hitta lite tips och idéer från släkt och vänner alltså för min hjärna känns för tillfället tom.

Annars händer det inte allt för mycket i mitt liv kan man väl säga. Dagarna knatar på som vanligt, känns som jag tar tag i mitt lilla liv efter jag kommit hem från Turkiet. Nu; sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback