13.08.11

Jag säger det jämt och jag tänker säga det igen, jisses vad tiden springer iväg! Jag längtar som tusan tills lönen kommer på måndag. Kommer sitta skapligt fint i kassan när man bor hemma och allt. Ska försöka spara så mycket som möjligt så jag kan spendera pengarna på resa,resa,resa.

De senaste dagarna då. Hängt lite på Harrys, insett att jag är sjukt trött på Harrys och Katrineholm, umgåtts med bra människor, jobbat, tänkt en hel del på framtiden, pratat om framtiden. Ja, det var mina dagar i en kort sammanfattning. Nu är det bara tre veckor kvar till Turkeeeeyy. Kommer bli ganska så grymt. Insåg precis att det bara är två veckor kvar. Det var ju ganska så bra det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback