07.08.11

Fint väder det varit idag, verkligen. Eller inte. Har städat en massa garderober här hemma. Eller pappa och mamma gjorde, jag skulle hjälpa till men hittade massa roliga saker som jag ville testa istället. Typ min tvärflöjt, var tvungen att spela en trudelutt bara för att testa om jag fortfarande kunde. Jovisst det kunde jag. Hittade även en fyllebild från när min pappa var utomlands när han var ung. Ganska så roande.

Logfesten var det igår som gällde. Mycket folk så det var trevlans men blev förbaskat kallt på slutet så jag, cissi, adam och tim drog in till stan för att käka pizza. Sjöng lite allsång i bilen och sådär i bilen. Jättefint, verkligen! Nu ska jag dra över till Sofie för lite filmmys med henne och Julia. Skön avslutning på en bra helg. Och just det, imorgon kommer min syster hem. Har faktiskt saknat henne lite. Ser även fram emot den kommande veckan för det är Katrineholms veckan och jag jobbar bara 4dagar. Sweeet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Schysst att jag blev nämnd ;) haha

2011-08-08 @ 13:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback