if it feels so good then it can't be wrong

Sov som en stock på bussen till och från praktiken. Vaknade av att jag börja sprattla. Måste sett ganska så kul ut. Känner att jag skulle behöva lägga mig nu och sova tills imorgon men icke. Har svenska nationella och jag har skrivit 2 rader. Go me. Hade en sjukt kul kryssning fast jag är dum i huvudet ibland. Vaknade upp efter 3 timmars sömn och börja med att skratta för Sofie låg under en liten handduk som täcke och jag hade krypit under bäddmadrassen och mös. Finemang.

fina ni. världens bästa vänner.


Kommentarer
Postat av: Abiandaniela

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-07 @ 11:26:45
URL: http://abiandaniela.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback