13 april 2011

Läste nyss igenom texthäftet så jag har lite koll på vad det finns för nått där i. Ska nämligen skriva nationella provet som nog alla andra ska imorgon. Hoppas det kommer finnas en bra uppgift som passar mig, annars kommer det ju suga.

Smocka nyss i mig två bakade potatisar och lite hemmagjord fetaost röra. Mycket smarrigt. Börjar faktiskt bli riktigt taggad tills på fredag. Känner på mig att det kommer bli kul. Är studentfest för er som missat denna stora händelse i lilla Kholm.

Sådär, nu vet ni mina vänner att jag lever. Nu får det räcka för idag. Önskar att jag kunde skriva att woho på fredag kommer lönen, visst det gör den men mycket blev det icke denna månad. Jobba en dag förra så är inte mycket att wohoa för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback