I loved you first

Slut som männsika, trött i både knopp och kropp. Ska lägga mig ybertidigt, längtar tills jag får gosa ner mig i dunkuddarna och duntäcket. Får lite dåligt samvete nu när jag tänker på dokumänterna som gick förut där de visade hur de gick till väga för att få tag på fjädrarna...

Alla frågar vad jag vill göra efter studenten. Får ont i magen för jag har inte kommit på det än. Tur att det är 8 månader kvar. Tills dess måste jag komma på något. Kommer inte klara av att bara gå hemma. Det va dagens fundering det. Nu ska jag käka lite krubb. Kommer sitta fint. Juste, imorgon har jag bestämt mig för att jag ska börja träna mer. Är äckligt otränad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback