Bra jobbat!

Mitt mål för den här veckan var att äta nyttigt (jag och sofie har gjort en packt) och att spara mina pengar. Jag har käkat kebab två gånger, ätit godis och druckit för mycket läsk. Jag har köpt ett par jeans, en träningsoveroll och en kostym. Jag känner mig inte så värst duktig just nu. Fast jag känner mig är nöjd, har vart sugen på en kostym länge och igår så var det kostym kväll för dam nere på outleten och jag fick pröva en riktigt snygg. Var såklart tvungen att köpa den. Hatar när jag känner att jag verkligen måste ha en sak. Nu blev det inte så mycket undanlagt som jag ville denna månad. Men det få helt enkelt funka ändå. Man lever trots allt bara en gång!

Just det, en film köpte jag också. Remember me. Hade hört att den va sorlig så satt och va jättenervös sista tjugo minuterna för vad som skulle ske. Aldrig hade jag gissat att det skulle sluta som det gjorde. Pappa kom in och gav mig en kram för jag grät så mycket. SE DEN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback