Biltur och norrköping

Dagen började med en biltur till norrköping. Fick med mig en skjorta och en klänning hem. Inga skor. Fast vet vad jag vill ha för några så hoppas min storlek kommer in!! När vi sedan åker hem ringer en glad Sofie som nyss kirrat körkort. Så det blev att köpa en påse bilar som grattis och springa över och ge henne en kram när jag kom hem. Vi tog bilen ner på samhället för att köpa en tårta för att fira ordentligt. Glad för hennes skull och min för detta innebär att det kan hända mycket skoj! Är ledig imorgon med men ska till banken och fixa lite inför UF och vi ska även till våran rådgivare för att försöka tigga till oss lite grejer. Förhoppningsvis har mina skor kommit i min storlek då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback