4 september

Har vart hemma två dagar nu. Jag längtar sjukt mycket tillbaka. Nu blir jag ännu mer taggad på att ta mitt pick och pack och dra iväg efter studenten. Det känns bra att jag bara vill det mer och mer. Kos var för bra. Jag blev dock sjuk på lördagen vilket sög. Kunde knappt sova på nätterna vilket resulterade i att jag inte orkade partaja så som jag tänkt mig. Men sådant är livet. Min kamera var tydligen paj också upptäckte jag när vi kom fram, osis.

Kan även meddela att jag är väldigt trött på att vara tjej just nu. Men det känns skönt att ju äldre man blir desto mer vet man vilka sina riktiga vänner är. Fick även träffa min Jonathan när jag kom hem. Insåg hur saknad han vart när jag fick pussa lite på honom. Ikväll ska jag få träffa Emelie. Känns bra att få träffa henne innan hon far till Turkiet. Ska även blir kul att få se hennes fina smile. Nu ska jag återgå till TVn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback