25 september

Herregud vad trött jag är. Ligger i sängen redo för att sova redan. Yepp, på en lördag men gud vad skönt det kommer va imorgon. Stressigt idag på jobbet eftersom det var lönehelg så antar att det kommer va likadant i morgon så känns bäst att vara utvilad. Kvällen va myspys. Var med två utav mina närmaste vänner. Julia och Elin. Även om jag inte träffar Elin så ofta så kommer hon alltid att vara en utav mina närmaste. Så mycket som vi umgåtts och gått igenom så kan det inte va på något annat sätt.

Igår så var det chillkväll här hemma med Jonathan, syster och hennes bfriend Roberth. Vi körde kortspel och jag och Roberth knäckte. Vann överlägset. Inte en så glad Amanda efter det för hon är sån dålig förlorare.

Nästa vecka i skolan kommer vara super skön. Inga lektioner tisdag och onsdag. Slutar elva på måndag. Ibland gillar jag att gå handel. Men bara ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback