18 november

SACO mässa idag. För mig och mina kompanjoner gick det mest ut på att hitta ballonger. Vi hittade de tillslut och hade väldigt kul någon minut på bussen hem. Fast innan vi fick nys om ballongerna så gick jag runt och pratade och tog massa olika broschyrer. Det som jag var mest intresserad av var såklart reseledare och jobba/plugga utomlands. Blir så sugen på det när jag läste i alla kataloger. Måste ta tag i det ordentligt någon dag jag har tid över, kolla igenom allt och kolla vad och vart jag vill ta vägen.

Sitter just nu och försöker komma fram till vilken serie av glas jag ska börja samla på. Tror jag bestämt mig för en nu. Så ska berätta detta för mina släktingar så de vet inför 1 december och julafton. Det roligaste just nu är att få pengar och flytta hemifrån saker. Hatade att få det när jag var liten. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback