Valborg

Igår var det valborg. Jag hade en mycket trevlig kväll med mina fina vänner. Kvällen började hemma hos Cecilia med massa tjejer för att fira henne eftersom hon fyllt 18 barre! Vid nio drog vi in till stan och gick till tvillingarna Wahlberg. Bussen hem tog ungefär 40 min att komma på, de måste verkligen tänkt till när de kör EN buss på valborg så alla blev inklämda som packade sillar på bussen. Verkligen smart tänkt hörrni!
Måste även säga i detta inlägg att jag har tamefan de bästa vännerna som finns. Helt underbara rakt igenom.

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för igår Johanna, DU är underbar rakt igenom! <3

2010-05-01 @ 14:27:51
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback