fredag

Jag är helt slut. Sov som en påse skit i natt. Eller okej så farligt var det inte men skönt var det inte. Plus att vi låg vakna och pratade till klockan halv två sen så hade vi lilla sofia med som vaknade vi åtta och började kravla runt så jag skumpade runt på madrassen. Hon är sjukt morgonpigg, haha. Vi drog ner på stan vid tio och jag hittade lite smått och gott. Är jättenöjd, gillar att handla med cissi för hon hjälper mig alltid att hitta saker som jag aldrig skulle tänka på annars. Har käkat tacos nu och det blir sängen tidigt ikväll för imorgon är det tidig uppstigning som gäller.

Hittade ett par snygga skor, de kommer sitta som ett smäck på mina fötter i sommar,
det är en sak som är säker.




Kommentarer
Postat av: Fia

hihi, önskar att jag kunde sova ut!

Skorna är super duper snygga! :D

2010-05-21 @ 21:58:01
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/
Postat av: johanna - fia

jag kan förstå det. det jag tycker jag vaknar tidigt men du slår faktiskt det ;) jag gillar dom bara mer och mer! :)

2010-05-21 @ 22:56:49
Postat av: emelie

skorna är grymma bruden! :D

2010-05-23 @ 13:06:10
URL: http://emmeelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback