12 maj

Hade mässa idag i skolan. Var väl helt okej, skönt att slippa vanliga lektioner. Inte helt fel med lite extra ledighet som erbjuds denna vecka heller. Ska dock jobba på trosdag och fredag, men hey inte mig emot. Ska bli roligt för det kommer va sjukt mycket folk både torsdag och fredag så det kommer vara fullt upp vilket är skoj. På kvällen ska sofia, sofie och jag hitta på nått här i mitt lilla hem. Blir kanske grillning eller något annat mysigt, för det kommer det att bli. Och roligt, men det förväntar man sig inget annat när man ska träffa dom två. :) 

Ska kanske nämna att jag och plutten varit tillsammans 10 månader igår.  Herregud vad tiden går fort.

(Kallar Jonathan plutten för han hatar när jag gör det, hehe)



Kommentarer
Postat av: Fia

Shit! Ja du tiden går verkligen fort! Grattis till er :)

2010-05-13 @ 06:24:23
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja om vi ska ha ruuuligt! O visst kan jag skicka bilderna :)

2010-05-14 @ 07:56:44
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback