we are golden

Nio arbetsdagar har nu utökat till tretton dagar. Får se om det ökar yttligare. Men inte mig imot, det kommer vara så värt det när pengarna kommer. Fast jag kan ju inte säga att jag inte är trött. Hinner inte med så mycket mer än att jobba och sova. Imorgon ska jag dock på bio med Emelie. Vi ska kolla på Shrek i 3D, kommer vara vi och några barn men det skiter jag i. Jag skrattar jättemycket till dom andra två filmerna så jag tror den här filmen kommer bjuda på skratt också. Nu ska jag lägga mig och somna till några Sex and the city avsnitt. Fick en ny säsong av lovisa idag så nu har jag lite att titta på. Ska försöka ta mig ut till griscafet också innan det stänger för sommaren och träffa saknade Elin.

Nu är det mindre än en månad kvar tills vi drar till Kos!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback