utan dina andetag

Min lördag spenderas på jobbet som planerat. Kvällen hade jag inte planerat alls så när jag kom hem så kände jag inte för att göra något alls. Har hamnat i någon sommardepp, kan man hamna i en sån? Isåfall så var jag där igår. Låg i min ensamhet och tittade på film. Vid elva tiden fick min pappa köra ner mig till min fina Jonathan som fick trösta mig efter jag fått ett jättegulligt sms utav en mina bästa vänner. (känn ironin). Just nu ligger jag och lyssnar på Kent. Hatade dom förut men p&l så har jag bara lyssnat mer och mer på dom. Utan dina andetag var så sjukt fin live. Mannen i den vita hatten va inte helt fel heller. Hade dock aldrig lyssnat på dom då så kunde inte hoppa runt som en galning som de flesta andra gjorde då. Haha. Nu ska jag hoppa in i bastun med min kära mor och syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback