peeeaace and loovvee

Nu är p&l över för det här året. Vädret var som förra året, stekande hett fast inte onsdagen. Då regnade det, inte så jättehärligt när man inte har regnskydd på tältet. Kom hem klockan sex i morse, var himlans skönt. Sov som en stock enda tills klockan halv fyra i eftermiddags. Hade inte orkat varit kvar längre i Borlänge, mina ögonlock kändes som stenar. Veckan har varit väldigt bra, mycket skratt har det blivit. Det enda som saknades var Julia, jag har redan nu bestämt att jag ska få med henne om jag åker nästa år. Sett bra band och fått upp ögona för Kent. Har aldrig gillat dom tills jag såg dom live. Har nyss käkat grillat och var ute en sväng på sjön med Jonathan som jag saknat alldelse för mycket den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback