don´t fucking tell me what to do

Har befunnit mig på min altan hela dagen med min stora syster till sällskap. Vi har legat och sola hela dagen och lekt lite med vattenslangen. Haha. Nu ska jag dra iväg och gå på bio med min fina vän Sofia. Vi ska se Eclipse. Som jag har längtat efter den filmen för efter den så kommer fyran och jag vill se hur de har tänkt att göra den filmen. Spännande. Idag kom även min saknade Julia hem till Sverige. Imorgon ska jag äntligen träffa henne efter två veckor. Jag ska även till Marieberg med min madré och syster. Ska försöka hitta en bikini, solbrillor (eftersom mina är spårlöst försvunna) och lite sommarkläder. Nej nu måste jag skynda mig om jag ska hinna med bussen. Snyggt om jag skulle missa den! :)

Kommentarer
Postat av: DG

låter ju trevligt, njut av sommaren

2010-07-07 @ 15:59:00
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback