16 december

En dag som varit fullsmockad med grejer hela dagen. Jag är helt slut och så himla ledsen. Hoppas på att jag piggnar på mig tills imorgon. Har UF mässa och på lördag ska jag ha kuuuul. Nu ska jag försöka tänka positiva tankar och sova. Vill att den här dagen ska ta slut. Vill att min Jonahan ska må bra så jag kan få pussa på honom igen. Finns en positiv sak med den här dagen. Hade julbord med outleten och fick skjuts hem av Linnea som jobbar där och hon sa att hon absoult tyckte att jag skulle jobba utomlands för hon tyckte det var svinkul när hon gjorde det. Så nu vet jag att jag verkligen ska köra på det.

Godnatt

pssst, den här låten är förjävla fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback