sommaren 10

Denna sommar är nu över. Eller sommarlovet är det iallafall. Mitt allra sista sommarlov. De närmaste sommrarna kommer man inte ha någon semester eller lov över huvudtaget förmodligen. Inte för den här sommaren har varit utan jobb men de kommande åren blir det nog betydligt mer jobbande. Förhoppningsvis, vill kunna flytta till ett eget ställe så snabbt som möjligt. Vart och vad man gör får dock visa sig. Jag hoppas på att min dröm och planer blir sanna, men det återstår att se hur det blir med det. Den här sommaren har varit grym i vilket fall. Avslutar den med att åka med fyra snygga vänner till Kos. I söndags hade Factory outlet Kickoff för hösten. Det var riktigt roligt och en väldigt annorlunda kväll. Tycker synd om de som ska ha dräkterna efter oss så som alla dansade i det varma rummet. Haha. Nu ska jag käka lite krubb sen dra mig ner och jobba 17-20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback