stackars fågel..

Hade helt glömt bort detta tills nu, när jag såg fläcken på vårat fönster i vardagsrum.
För kanske en vecka sen knatade Sofie hem till mig, vi slog oss ner i vår soffa och satt och pratade när det helt plötsligt kraschar in en fågel i vårt vardagsrumfönster, båda två ställer sig upp för att kolla vart den tog vägen. Vi märker då att den ligger nere på altanen och skakar. Sofie utbrister du "nej den dog". Jag kunde verkligen inte sluta skratta, ni kanske inte förstår det roliga men det såg så himla roligt ut! Haha, kass humor jag har, skrattar när en fågel dör. Inte bra det!

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

HAHHAHHAHHAHAHA

2009-10-27 @ 13:58:37
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback