091017

Då var prakitken igång, har varit roligt hittills så hoppas det fortsätter så. Är bara så rädd att göra fel hela tiden så ställer typ 1000 frågor hela tiden känns det som. Fast jag antar att det är okej, dom kan kanske inte förvänta sig att vi som praktiserar ska veta allt redan ;)

Igår så hade jag och Cissi snackat om vi skulle ner och käka på Joan's, det hela slutade med att Julia, Elin och Sofie käkade där. Hmm, hur gick det till? Skulle i alla fall träffat dom men tror dom glömde bort mig, satt hemma och väntade, väntade och väntade på att de skulle höra av sig. Känns kanske lite sådär att dom aldrig hörde av sig och jag fick tillslut ringa och fråga var dom höll hus. Haha, aja. Var ganska skönt att bara ligga framför TV:n med Amanda, kolla på Idol, en godisskål och cola. Tände även en brasa så det var mysipys. Idag så ska jag ner till Factory en sväng, sen träffa Lovisa och Sofie. Får se om dom kommer ihåg mig idag då! Haha

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag kom ihåg! :D

2009-10-17 @ 19:08:48
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/
Postat av: julia

Svar: Jo visst det är pappa och syskon, men sen är det typ 6 st till som jag inte känner :)

2009-10-19 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback