091010

Igår natt kom mina päron hem från Egypten. Bruna som satan och de hade inte sett ett endaste moln på hela veckan och hela 40 grader hade det varit. Det här får mig att älska Sverige ännu mer, eller inte.

Igår var det bestämt att utgång skulle det bli, men icke sa nicke. Jag kommer hem och ska städa undan lite för mamma inte skulle bli ledsen i ögat när hon kom hem och såg disken och mitt rum, jag vet, jag är väldigt snäll mot min mor. När detta var gjort så fick jag vääääldigt ont i magen och brakade ihop i soffan, där låg jag i en timme men det gick inte över. Så jag bestämde mig för att stanna hemma. Var ganska så skönt faktiskt!

Idag blev planerna ändrade i sista minuten, igen. Men inget mig emot, kan va ganska skönt att bara slappa arslet av sig en hel helg. Det behövs faktiskt efter en skolvecka som tagit hundra år att ta sig igenom. Nu ska jag ut och knata ner till Jonathan, jag kommer fryyyysa, brrrr!

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

svar: vi är bästa vänner och har känt varandra sen du låg i magen ;) haha, klart jag vet vad du gillar och inte gillar :D

2009-10-14 @ 16:24:58
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback