091110

Kollade nyss min statistik över besökare här på min blogg, blev chockad att den lilla skaran som gör detta. Vem vill egentligen läsa, ja rent ut sagt skiten, som jag skriver? Kan inte vara så vidare värst att läsa om vad jag gör om dagarna, tycker själv dom bloggarna inte är så där överdrivet intressanta. Men jag drar den slutsatsen att det är jag som person som är så oerhört intressent, japp jag tror faktiskt det. Oh, jag borde kanske starta en blogg där jag provecerar och lägger ut massa bilder på mig själv där jag plutar med läpparna? Det verkar ju funka, kanske borde satsa på det? Tåls att tänka på...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

JAG LÄSER! haha läste en massa fjortisbloggar idag, fyfan helt sjukt att dom får fortsätta egentligen !

Även om de skriver om sitt "alter-ego" i bloggarna, som vissa menar hostKisse, så är dom fan störda i huvudet. kna bara skratta , HAHA ;)

2009-11-11 @ 22:27:50
URL: http://lovisaagutsafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback