091004

Nödvändig dag i skolan idag? Nej. Kom in till Katrineholm vid halv tolv, åkte hem igen halv tre. Under dom timmarna, gjorde jag i stort sett ingenting. Kollade upp hur mycket det kostade att publicerar i Kkuriren, 53 000 kr för en hel sida. Det kallar jag sjukt, hur många kan det va som läser den egentligen?

Fattar inte varför jag börjar skriva nu, gör ont i min stackars hand så fort jag rör den. Det hade Ä N T L I G E N började gå över tills igår då det blev värre. Det kan jag tacka Jonathan för som skulle skämta med mig genom att rycka i min hand och säga "gör det här ont då?", det knakar till i handen och nu gör det som sagt vad ännu ondare. Tack så himla mycket, söt pojkvän man har...

Imorgon är det praktik, vilket jag inte ser framemot speciellt mycket eftersom jag alltid får stå och riva kartonger. Det kommer nog inte gå så bra med min hand. Får hoppas att det finns något annat jag får göra!

Kommentarer
Postat av: Ivana M

vem läser INTE kk? Bättre start på dagen finns ju inte!

2009-11-07 @ 17:30:06
URL: http://ivanam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback