Heeeelg

Så var det söndag igen och imorgon är det måndag igen. Men jag tänker framåt, för det här är näst sista veckan! Ord kan verkligen inte beskriva hur efterlängtat sommarlovet är!

Helgen har gått ruskigt snabbt, för snabbt. Fredagen tillbringades hos Johanna G. Kände knappt ingen som var där men bra kväll blev det i alla fall! I lördags så skulle jag bara ta det lugnt hemma med Sofie och Elin men planerna ändrades. Drog in till stan med Cissi, satt i sjukhusparken vilket inte var så där överdrivet roligt. Och idag har jag bara slappat i solen, trodde jag skulle smälta bort en stund.

I lördags var jag även hos mina kusiner där denna sötis var :)
Lille Theodor.


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

snygg design honey! kom på att du bett mig kirra den, jag kirrar så fort jag kommer ihåg det och klockan inte är halv tolv på kvällen :) söndag kanske är dagen!

2009-06-03 @ 23:22:21
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback