midsommardagen

Midsommardagen blev precis som förra året, roligare än midsommarafton! Det här året berodde det helt och hållet på folket. Inte för att jag kände flera på midsommardagen utan att det helt enkelt var fler äldre än yngre som det var på midsommarafton. Kvällen började här hemma, vi käkade pizza och satt och snackade. Vid ungefär elva drog vi till Kullen där det var redan helt smockat på dansgolvet. Tror hälften av tiden jag var på dansgolvet dansade jag inte utan slogs och knuffades. Kände mig ganska elak ibland men vatusan, äckliga killar orkar man inte med helt enkelt. Ska försöka få Sofie att skicka lite bilder som jag kan lägga in, återstår att se om det blir så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback