4 dagar kvar

"Som när döden kommer och knackar på, vad ska man bjuda honom på? Gillar han nötter?"
Den lilla enkla meningen fick mig att garva en stund, nu när jag tänker efter skrattar jag lite åt mig själv. Fy tusan vad kass humor jag har!

Idag hade vi prov, en timme innan provet började hade jag inte en aning om vad det skulle handla om. Så jag kollade snabbt genom boken, försökte få lite hjälp av Julia. Det hela slutade med att jag låg med huvudet på bänken och försökte sova. Provet gick inte bra som du säkert förstår, svarade på hälften av frågorna och när jag väl svarade så kluddrade jag bara ner något skit. Hoppas Roland har lika dålig humor som jag får då kommer han garva när han rättar mitt prov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback