090617

Amanda ringde mig i måndags och ville att jag skulle komma ner till henne för hon hade köpt en sak till mig. Kastade mig iväg för jag förstod nästan vad hon köpt, och ja som jag trodde hade hon köpt ett par shorts till mig. De hon tjatat att jag skulle köpa för hon tyckte dom var så fina. Nu tog hon sakerna i egna händer helt enkelt! Dock var dom liiiiite tajta i midjan så fick traska ner idag för att byta till en storlek större vilket gjorde att de blev stora i låren. Men vafan, tog dom ändå! Amanda betalade så. Jag, Sofie och Julia knallade sedan upp till Joan's där jag smockade i mig lite glass.

Nu börjar det kännas lite som sommarlov i alla fall när det blev bra väder! Nu är typ allt klappat och klart för både midsommar och p&l, shiiiet vad jag längtar! 7 dagar kvaaaar :D:D

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHA, jaa så jävla kul :D:D

2009-06-18 @ 19:25:59
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se/
Postat av: jessica

hahaha, ja det var grymt roligt faktiskt =D

2009-06-18 @ 19:43:22
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback