090611

Igår åkte jag och Julia ut och tittade på Vidåkers bal. Vädret var inte på topp och jag frös. Tyckte synd om tjejerna som endast hade en klänning medan jag hade två tröjor och en jacka. Idag är det friluftsdag, den skippade jag och tog mig en sovmorgon istället. Kändes lite konstigt att min syster var inne på min friluftsdag när inte jag var det. Tur att en i familjen i alla fall är hurtig. Ska försöka få tag i Sofie nu och ta tag i den här dan!

Tänkte lägga upp en bild på Sofie, eller två rättare sagt.
Men insåg att hon skulle slå mig, riktigt hårt, så det får bli en annan gång!
Haha :D

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

MEN FUCK, jag vill inte ens veta vad det var för fula bilder :P

2009-06-11 @ 18:35:56
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback