090604

Inte allt för kul att jag missade Stockholm. Jag hade till och med fått mamma att köpa chips och coola till mig, en youghurt hade jag till och med fått med mig. Ja, jag måste äta youghurt när jag äter pencellin annars får jag sjukt ont i magen. Men när jag vaknade i morse så mådde jag inte så bra som jag tänkt att jag skulle må. Så tänkte att det var bättre att strunta i  att följa med och försöka bli frisk i stället. Så jag sov i stället, till halv tolv för att vara exakt! Det var inte helt fel det heller. Ska snart börja plugga till provet vi har imorgon för imorgon har jag tänkt att knata till skolan, vill inte missa sista provet i kursen innan skolan tar slut. För när ska man göra om det, finns ingen tid?!

Tur att jag har Sofie i alla fall.
Tror vi ska åka till Norrköping nästa vecka så då får jag handla då! :)

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

det är alltid tur att du har mig (y) för jag är bäst! haha

2009-06-04 @ 19:53:41
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback