090717

Idag är det bara en vecka kvar tills jag börjar jobba, det innebär att det bara är fem veckor kvar av sommarlovet. paniken börjar komma fram...

Idag har jag städat, städat och åter städat. Har även hunnit med att slängt i mig en pizza, satt fint! Mamma och pappa kommer hem idag, därför har jag städat. Vill ju inte göra mamma ledsen och låta henne komma hem till ett stökigt hus, ibland är jag väldigt snäll. Fick städa huset själv dock eftersom syrran ligger nerbäddad med 41 graders feber, hoppas det inte smittar..? Ikväll vet jag inte vad som sker, återstår att se! Imorgon så styr Sofia upp det, ska bli kul! Bara trist att Sofie inte kan hänga med, men det får vi ta igen nästa helg ;)

Bildbeviset att jag var så dum att jag satte mig i
denna skit karusell för tredje gången
,
skit karusellen är även kallad frittfall tilt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback