Skogsröjet

Går kvällen spenderades i Rejmyre på skogsröjet som de allra flesa Vingåkersbor gjorde antar jag. Det var skit kul, var helt slut när jag kom hem. Tror inte jag stod stilla en sekund under Hardcore Superstar eller Melody Club. Mina skor och byxor var galet skitiga när vi kom hem, enda upp till knäna. Vem tusan hoppas så högt att den får upp skorna till knähöjden på en annan? Kvällen tillbringades mestadels med Julia, Elin skulle också vart med men hon hörde aldrig av sig så henne hittade vi en stund senare men hon var upptagen så blev en snabbt hej bara. Lite tråkigt eftersom vi bestämt att hålla ihop där. Emelie och Malin hängde med på Hardcore, tror inte de heller stod stilla speciellt länge! Kvällen blev i alla fall riktigt lyckad blev bara väldigt segt mot kvällen så jag och Jonathan la oss i min bil under en filt och sov. Höll på att frysa ihjäl!

Måste slita mig från datorn nu och ta tag i läxorna, fast nu kommer jag inte ihåg vilka frågor jag skulle göra?! Måste inskaffa mig en kalender för det här händer allt för ofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback