26 november

Nu har jag precis avslutat mitt samtal med Sofie som satt på tåget påväg hem till lilla Vingen. Hon ska nämligen flyga från Skavsta så lättast för henne att åka dit. För ja, imorgon eftermiddag flyger hon hit till Gran Canaria. Som jag längtar! Det ska bli så kul att se henne, har inte setts på nästan 8 månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Det bästa är att jag vet att allt kommer vara precis som vanligt när vi ses. Det som är det bästa med ens närmaste vänner, ingenting förändras fast man inte ses så ofta. 
 
De senaste dagarna har varit kalla här, har frysit för det har blåst riktigt mycket och på kvällarna går temperaturen ner på 16-17 grader. Så idag så verkar det som det har ändrats, det blåser fortfarande men det har varit riktigt varmt på dagen runt en 28. Helt klar godkänt! Är bra att Sofie kommer nu när vädert ändrats. Har sparat mina lediga dagar så har lördag och söndag ledigt denna vecka. Sen även onsdagen. Då blir det häng vid poolen och stranden förhoppningsvis. Aqualand ska även få sig ett besök.
 
De senaste dagarna har jag mest chillat och hängt hemma med Michelle. Vi båda har varit trötta så vi har lagat mat här sen titta på film eller PH. Vi har sett Tarzan och Micke & Molle de senaste dagarna, så himla fina filmer. Får se om vi ger oss på någon mer Disney idag. Mimmi har även hon varit med flera kvällar och igår kom hon med hemlagad laxpasta till mig. Sååååå goott. Så fina människor som kommer med mat, då är det en glad Johanna som man får umgås med. Nu ska jag hoppa in i duschen sen switcha om till uniformen för det bär strax iväg på arbete igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback