5 maj

Nu börjar säsongen börja på riktigt. Hitills har det varit väldigt lugnt och mycket stängt men den senaste veckan har vi fått hit fler flyg och det innebär att mer ställen öppnar. Trivs riktigt bra hitills! Varit en hel del på Blue Star eftersom det är där mitt team har flest gäster. Riktigt kul, får jobba med Hanne där också som var på Kap Verde så är skönt med någon man redan känner.
 
I dag hade vi även genomgång om hur våra nya välkomstmöten ska gå till. Jag har i stort sätt gjort så som de berättade innan så behöver inte göra om så mycket. Imorgon ska vi även få mer info om allting här på ön, hur vi ska göra med utflykter och liqudering osv. Sååå skönt. Har jobbat i snart tre veckor och bara väntat på att få en introduktion. Hoppas även på att vi får våra Ipads snart, skulle underlätta otroligt mycket! 
 
Har slappat till mig med träningen nu när det blivit mer jobb men ska ta mig i kragen igen. Var på body pump och body combat förra veckan och jag kunde inte sluta le. Var hur kul som helst så måste ta tag i det för jag tycker det är kul plus det är bra för mig!
 
Kan inte riktigt komma på vad mer som har hänt då det är ett tag sen jag skrev så har hänt en hel del. Kom på nu att vi firade Sandra som fyllde 21 igår och gick ut en sväng. Var en väldigt lyckad kväll men eftersom jobbet kallade dagen efter kunde jag inte va ute så länge som jag hade velat. Men så är livet! Imorgon blir det återigen en lång dag. Har inte speciellt mycket på schemat men bara för att det är långt till kontoret och man måste åka bil så måste jag åka med några andra direkt på morgonen. Verkligen irriterande! Men så är det. Nu ska jag sova för blir tidigt imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback