22 maj

Så, dålig uppdatering igen som vanligt. Har inte hänt något särskilt så har inte haft lust att skriva en kände att det var dags nu. Dagarna bara rullar på och snart har jag redan varit på Rhodos i två månader. Tiden går snabbt när man har roligt. Värmen är på ingång, just nu är det runt 25 på dagarna och varmare kommer det bli. Runt 35-40 grader är det i juli och augusti. Woho, så härligt i uniformen. Och det får ju inte synas att man svettas. Så lycka till med det. Snart får vi även en ny uniform så jag hoppas den är lite luftig så man överlever sommaren. Fler hotell har öppnat nu så säsongen är i full gång vilket är riktigt kul.
 
Igår var jag på Symi, en ö som ligger nära Rhodos. Åkte med en kollega och min manager. Vi studerade nämligen våran utflykt som vi har dit. En otroligt lugn och härlig dag. Strosade runt och bara tog det lugnt, riktigt skönt. Det var riktigt fint på Symi också, typiskt grekiskt.
 
Idag var jag ledig så åkte till en strand tillsammans med några kollegor. Solen ville inte riktigt komma fram men vi spelade beach tennis, tog massa kort och grävde ner varandra i sanden. Vi är duktiga på att underhålla oss iallafall. En härlig dag som avslutades med ett nytt pass, bodyattack på gymmet. Det var så kul!! Har verkligen fått tillbaka lusten till träning. Det är riktigt kul, har fastnat för bodycombat. Det är hur kul som helst. 
 
Något annat som är super kul är att imorgon kommer mamma och pappa hit!! Wiiiie, Längtar så tills jag får krama om dem. Lördagar, söndagar och måndagar är våra mest busy days så det blir att umgås extra mycket resten av dagarna. Men det ska bli mysigt att ha dem här en vecka. Längtar!
 
Nu ska jag sova, lång dag imorgon som sagt var.Här får ni bildbomb från veckan som varit. Jag och min finska kollega på väg till service, Symi och dagen på stranden.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback