16 juli

Jag börjar trivas alldeles för bra här. 3 månader har gått och det återstår 3, halvtid alltså. Förhoppningsvis börjar jag inte gilla det mer än så för jag orkar inte med sjukt jobbiga hejdån. Det är alltid tufft att säga hejdå men när man hittar personer som man funkar med och platser som man faller för, då är det extra tufft. Kap Verde räckte gott och väl med jobbiga hejdån så det räcker och blir över...
 
Nästa vecka är det dags att söka till vintern, även sommardestination ska man söka nu. Frågan är fortfarande vad tusan ska jag önska???
 
På söndag kommer Sandra, världens bästa Sandra. Som jag längtar. 
 
Jag mår så himla bra just nu, skulle inte vilja vara någon annanstans är där jag är just nu. Hoppas att ni där hemma mår det bästa ni kan och att ni vet att även fast jag älskar det här så saknar jag er varje dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig!

2015-07-17 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback